Je organisatie evolueert, maar hoe groeien de processen in jouw organisatie mee? Er kunnen allerlei omstandigheden zijn waardoor de processen niet meer optimaal aansluiten bij wat er nodig is. Maar hoe herken je nu precies dat er ruimte voor procesverbetering is? Stel jezelf eens de volgende vragen:

  • Merk je dat de huidige manier van communicatie jou belemmert in het tijdig behalen van deadlines?
  • Heb je moeite met het vinden van de juiste informatie en besteed je hier onnodig kostbare tijd aan?
  • Heb je het gevoel dat je jouw tijd en energie niet besteedt of kan besteden aan de juiste dingen?
  • Ervaar je dat de huidige technologie wel een boost kan gebruiken?
  • Valt het je op dat bedrijfskosten toenemen en de omzet terugloopt?

Betrap jij jezelf er op dat je bovenstaande vragen veelal met ‘ja’ beantwoordt? Dan is er een grote kans dat een upgrade van je processen waardevol kan zijn in jouw organisatie.

Hoe we jou helpen

Wij zijn jouw sparringpartner om samen te brainstormen, een richting te formuleren en om vervolgens de beste oplossing te implementeren om processen te verbeteren.


Er zijn veel verschillende modellen ontwikkeld om procesoptimalisaties uit te voeren. Deze modellen hebben stuk voor stuk hun sterktes. De uitdaging is om het juiste model voor de juiste situatie te selecteren. Vanuit ons perspectief is het probleem vaak dat een bepaalde methodiek tot een heilig iets wordt verklaard, waarmee het een doel an sich wordt i.p.v. een middel. Onze aanpak is anders. We zijn inhoudelijk goed op de hoogte van de meest voorkomende methodieken en kijken altijd naar het specifieke probleem in de context (cultuur van de opdrachtgever) om samen de beste aanpak te kiezen. Dit doen we met onze consultants die gespecialiseerd zijn in het uitvoeren en begeleiden van procesverbeteringen.

Wat je van ons mag verwachten

Aan de hand van beschikbare informatie inventariseren we de processen en kiezen welke een upgrade behoeft. Vervolgens bepalen we de opties omtrent welke mogelijkheden voor procesverbetering relevant zijn. Gezamenlijk kiezen we de gewenste oplossingsrichting en voeren deze vervolgens uit.


Het resultaat?

  • De tevredenheid van medewerkers en klanten verhogen. Blij(ere) mensen zorgen nu eenmaal voor blij(ere) klanten.
  • De productiviteit een boost geven én tijd creëren voor hetgeen waar jouw organisatie écht waarde toevoegt.
  • Kosten besparen
  • Kwaliteit van de dienstverlening verhogen
  • Meer ruimte voor innovaties 

>> Het excelleren van de mensen in jouw organisatie en het versnellen van de business naar een hoger niveau brengen